NOVINKY

arr3SERVIS   Na vybrané druhy zboží poskytujeme záruční a pozáruční servis. Na ostatní zboží zajišťují...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 60 Kč
skladem
naše cena 50 Kč
skladem

KONTAKTY

RALEDO s.r.o.
J. K. Tyla 10a
571 01 Moravská Třebová
tel: 461 312 546, 774 436 530
prodejna1@raledo.cz
www.raledo.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

ANKETA

Jak se vám tyto stránky líbí?

Velice 50% Hodně 38% Málo 6% Vůbec 7%

» Reklamační řád
Reklamační řád

 

  1. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou.

  2. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího.

  3. Je-li zboží doručováno na zadanou adresu smluvním přepravcem spediční službou DPD, je kupující povinen zboží překontrolovat v přítomnosti řidiče a to neodkladně. Pokud bude obal nebo zboží jevit známky poškození, je nutno tuto skutečnost uvést v přepravním listě, který obdržíte od řidiče při převzetí. Pozdější reklamace poškozeného zboží přepravou nemohou být prodávajícím ani přepravcem uznány.

  4. Je-li zboží doručováno na zadanou adresu jiným smluvním přepravcem, je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím ani přepravcem uznány.

  5. 5. V případě přepravní škody uchovejte obal v němž je zboží přepravováno pro případnou fotodokumentaci.

  6. Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.

  7. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.eshop.raledo.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem.

  8. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
    RALEDO s.r.o., J.K. Tyla 1584/10a, 571 01 Moravská Třebová,
    resp. na e-mailové adrese: prodejna1@raledo.cz  Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.

  9. Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).

  10. Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad - fakturu a záruční list. Zboží zaslané do servisního střediska musí být v úplném stavu včetně manuálů, kabelů a ostatního příslušenství.

  11. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen buď zboží zabalit do originálního obalu nebo na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.

  12. Prodávající má právo potvrdit záruční list pouze v případě, že jsou splněny všechny ostatní podmínky určené výrobcem (například odborná instalace). Právo na záruku zaniká, pokud kupující takové podmínky nesplnil.

  13. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.