NOVINKY

arr3SERVIS   Na vybrané druhy zboží poskytujeme záruční a pozáruční servis. Na ostatní zboží zajišťují...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 60 Kč
skladem
naše cena 50 Kč
skladem

KONTAKTY

RALEDO s.r.o.
J. K. Tyla 10a
571 01 Moravská Třebová
tel: 461 312 546, 774 436 530
prodejna1@raledo.cz
www.raledo.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

ANKETA

Jak se vám tyto stránky líbí?

Velice 50% Hodně 38% Málo 6% Vůbec 7%

» Mimosoudní řešení sporu

Informační povinnost ohledně mimosoudního řešení spotřebitelkého sporu tzv. ADR (Alternative dispute resolution)



Vážení zákazníci, pokud se domníváte, že jsme nedostáli svým závazkům a nějakým způsobem jsme Vás poškodili, prosím využijte náš email prodejna1@raledo.cz či případně další kontakty http://www.raledo.cz/kontakty a informujte nás.

Na základě novely Zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu tzv. ADR (Alternative dispute resolution).

V případě, že dojde mezi firmou Raledo s.r.o. a Vámi ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým v tomto případě je:

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát – oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

email: adr@coi.cz

web: adr.coi.cz

Spotřebitel může podat návrh také on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde.

Návrh zde může podat pouze spotřebitel žijící v EU a to na obchodníka se sídlem v EU a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.

Podnikatel má povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení a zároveň má povinnost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.